ROLIG DAG!

Hejsan!

Idag har jag haft jätte roligt både i skolan och efter haha. I skolan skulle jag Jasmine och jossan göra "äppelwook" på hemkunskapen, men det blev inte som vi hade tänkt utan efter mitt egna lilla recept (a). Men vi hade iaf i äpplen, kanel, vaniljsocker och vit choklad! Det blev faktiskt gott, (Jasmine erkänn det). Det gäller att vara lite kreativ här vah! Jaah, efter skolan gick jag hem, Jag är så jäkla stolt över mig själv! Jag har städat mitt rum jätte mkt! Så nu är det skinande rent, våga inte komma och stöka ner! Det tog faktiskt typ nästan 2 timmar! *suck* det var lite jobbigt. Men men, nog om det nu. Efter det gick jag ut och mötte Jennie plutten. Vi gick typ till rasten där vi spelade gitarr, ritade och skrev frågor på stora lappar och tejpade fast på bordet. Det var lite kul för det var en kille i 6an som trodde på det! Hur dum får man vara? x) Kan lägga in en bild på det haha. Juste! vi träffade Jennies pojke simon haha! Hon är verkligen tvungen att gå och ropa hans namn när vi går förbi honom. Så självklart så kommer han och snackar med oss, och så går jennie och asgarvar, shysst lixom HAHA. Men senare så gick  vi iaf hem till henne och hämtade hennes kort och tog ut money. Så att vi kunde adoptera en ny familjemedlem som nu är döpt till Rolf-Göran. Vi gjorde typ inte så mkt mer. Jennie var snäll så hon följde mig hem så jag var hemma vid typ halv 8. Några min senare kom Tomas, det var trevligt. Vi typ tog en promenad till honom och kollade på hans hund, sen tbx till mig och tittade på tv haha. Åh nu sitter jag här och gör ingenting. Kommer säkert bli väckt tidigt imorgon med kastrull lock, sång och presenter. Kul att man blir 14 imorgon haha. Hoppas på en bra födelsedag! Pusshej, ha det bra!

HAHAHAH, jag och jossan fick lite skrattdamp, för hon fattade inte att man inte skulle wooka äpplena innan man la in dom i ugnen. Hon ville ha matfett på dom x)


HAHAHHA, jaa det kunde man verkligen vinna på om man svarade.



Den nya medlemmen Rolf-Göran!


HAHAHAH, Det där var lite kul x)


Ni vet att ni älskar mig // Sarah snart 14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0