Orkar inte.

Hejj,

Nu sitter jag här och känner mig så dummmmmm igen! Jag måste verkligen plugga! Varför gör jag inte det då för då? Jag blir så irriterad på mig själv! På torsdag är det svenska prov, kan jag det? Nej. Engelska tills på torsdag, kan jag det? nej. So tills på fredag, kan jag det? nej nej nej och nej. Åååååååh. Men men, idag har jag iaf gått på konfirmationsgrejen, går i samma grupp som jossan. Eftersom vi går i gruppen naturkraft så antar jag att vi ska gå ut i 2 timmar varje tisdag haha. Bättre än att spela upp en teater iaf, som dom i musikgruppen typ ska göra haha. Så idag gick vi en liten bit längre bort än kyrkan för att gå upp i nått klocktorn eller vad det var. (Skitbrannt stege som jag nästan trillade ner för) Aah, det var typ det vi gjorde där, i skolan hade vi ett oförberätt prov i engelska. Det gick sådär, han inte klart haha. Juste, vill bara påpeka att orientering på morgonen är det värsta som finns, skule gärna bara lägga mig under en av granarna och somna haha. Men det är tyvärr inget man kan göra åt.. Imorgon är det juh dans också, hur tusan ska jag hinna träna på svenskan då? Jo sarah, du kommer klara det! Jag känner för att gå och lägga mig nu, men det kommer jag säkert inte göra. Juste, en grej till. Jag läste en grej i min bok "ljudet av ditt hjärta" som jag tyckte var gullig. "Jag kommer tillbaka innan du hinner börja sakna mig. Ta hand om mitt hjärta - jag har lämnat kvar det hos dig". Pusshej sov gott! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

haha klart jag har msn ;p



erik(understreck)[email protected]



understerck melln erik och andersson, skrev så nämligen för att inte understreck brukar synas i kommentarer ;D

2008-09-24 @ 14:34:28
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0