Mkt läxor?

Hej hopp,

Nu måste jag verkligen plugga! Men jag orkar inte, men så får jag inte tänka! Nu ska jag plugga på hela franska skiten, och NO läxan, eller om det är prov vet jag inte. Men det är iaf tills imorgon. Så jag borde gå och plugga nu. Men jag ska bara lägga upp lite bilder från dagen först haha. :)


Livsfarligt! AKTA Risk för ras.  Hahah,


'Så hade man Fome med dom här människorna. :)



Och den där ungen haha. :)


Jennies allderles egna karikatyr på sig själv.



Jennie följde med och tittade på dansen idag, hon kanske ska börja! :D<3
Juste, vi hade lite heta bilder från dansen också med dom lägger jag inte upp haha.



Ni vet att ni älskar moi // Sarah


Kommentarer
Postat av: jennie

min egna bild! :D jag sa kanske ;D

2008-09-03 @ 20:25:14
URL: http://jennniees.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jaja haha. :)

2008-09-03 @ 23:10:31
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0