Konfirmationsgrej..

Hejsan,

Jag kom nyss hem från konfirmationen, eller typ för 1 timme och 30 sen.. Vad gjorde vi där egentligen? Typ åt mellis, som bestod av macka med pålägg och TORR o'boy. Om det äns var o'boy, det såg ut som malet knäckebröd eller nått. Typ wannabe O'boy. Okej, nog om det nu. Sen typ snackade vi om lägret som vi sak på i helgen. Efter det typ skulle vi intervjua varandra, hahaah. Jag skulle intervjua Lina men det gick inte så bra. Jag sa att hon hade 2 hundar, fast hon hade tydligen 14 andra djur också.. + att jag sa fel namn på hundarna. Sen gick vi typ runt och tittade på dom olika byggnaderna, sen åkte man hem. Nu sitter jag här och chattar med några trevliga människor... Tänkte lägga in lite kuliga bilder från orienteringen idag med jossan. :)

Skogsmullar är vi allihopa!


Min och jossans hemliga medhjälpare :D


Jag och jossan sprang igenom nått knasigt gräs haha, det var massa konstiga bullar hahahha.


You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: josselijoss

gud va små jag och marcus ser ut :)

2008-09-17 @ 16:05:51
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0