Konfaläger!

Hejj,

Förlåt men jag har inte orkat skriva om lägret, men nu ska jag det. Det kommer bli massor med bilder såå att det blir lite lättare för mig att förklara, :)

Okej, innan vi åkte så gick jag och några fler och köpte candy och spelade spel på rasten eftersom det var lång tid innan bussen skulle komma.


Okej, på bussen satt självklart med juszi och vi hade det trevligt huhu. förutom en grej, eller hur jossan!? (jossan blev vit på alla bilder)


Sen när man var framme var man tvungen att hjälpa till och bära in alla massor med lägergrejer.


Det blev lite filmmys, söta julia på bilden. :)


Julia och den gigantiska hamburgaren!


Varje gång innan man åt man så var man tvungen att sjunga och stå så här hahahah. ; Thank you lord for givin' us food bambaram, than you lord fot givin' us food bambaram, for the food we eat and the friends we meet, thank you lord for givin' us food bambaram!


Kanske ska berätta lite om vad som hände också. På fredagen var det den roligaste kvällen fan! Vi åt körde lite lekar, men det var inte det som var det roliga direkt. Men typ vid klockan 3 någonting så tänkte jag och jossan gå och lägga oss. Sen hörde vi kompisarna där ute och bah; äsch, vi gå ut till dom ist. Så vi sprang ut till dom i pyjamas, killarna och tjejerna stog där, dom bah: men kom!!! Okej sa vi, så sprang vi med dom ut i skogen. Såklart att killarna skulle hålla på och kicklas och hålla på och skrämma oss eftersom det var så mörkt. Sedan förje jag och jossan med killarna, madde och linda med till deras stuga i skogen. Vi satt där och snackade och så hah. Senare vid typ 4 så vart jag och jossan trötta så vi la oss ner och sov i Alex säng haha. Senare vid typ klockan 5 så kom ledarna in och var SKITARGA på oss haha, men det var ju såklart killarna som fick skulden för det. Fett dålig stil måste jag säga! Och på lördagen blev Alex och viktor hemskickade pg.a en tjej som skvallrade att dom hade kastat vatten på henne... Så alla vart sura väldigt länge. Dagen slutade inte så bra heller. Jag och jossan sov så vi märkte inte nått men dom andra berättade att Robin hade sprungit och skulle hoppa över ett staket på en scen som fanns ute på gården. Men det gick lite fel för han såg inte den översta plankan och i sista sekunden såg han det och när han sprang upp på den halkade han och rullade flera varv på marken, när han skulle ställa sig upp och gå så vek sig benet under honom och han bara trillade ihop. Dom fick ringa ambulansen så han fick ligga där i 30 min och vänta på att den skulle komma. Men sen hörde dom ett konstigt ljud så det kom en ambulanshelikopter ist! Så han fick åka till Ks tror jag. På morgonen så berättade alla det och var helt förvånade över att vi inte hade vaknat av ljudet haha. Senare fick vi veta att allt var bra med honom och att han hade fått en spricka i höften. Så han var inte i skolan idag. Stackarn!


Killarnas stuga,                                        Tjejernas stuga                         


Jag orkar inte berätta mer hah, Pusshej!

You know you love me!// Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0