konfa läger @ Fredan

shulululu !
idag så ska jag försöka berätta lite om konfa lägret på fredan hahah. Asså jag hade med mig en jätte tung väska, men som tur va så kunde man lägga den på rasten, hahha sen blev juh klockan två(?) och då slutade vi men bussen komm typ vid kvart över 3 så de va lite jobbigt men typ alla gick och köpte godis så de gjorde ja me 8), haha jag typ åt upp den innan vi gick på bussen. iaf så tog de jätte lång tid att åka buss, de verka typ som om vi skulle åka till kina lr nått, iaf så va de nån konstig film som jag nte fatta hhahahah, sen komm vi iaf fram och då så satt vi i "oktaven" och väntade på jag vet inte vad, sen fick vi gå till vårat hus och ta ett rum, jag bodde med sarahoch johanna såklart :)<33 haha vi blev grannar me emma och julia. sen gick vi och åt men jag va nte hungrig eftersom jag åt en hel påse godis :), nej men sen iaf gick vi runt i skogen de va inte kul för alla skrämmdes hela tin... asså killarnas hus killarnas hus va fett svårt å hitta hahha. fast jag johanna och linda gick dit iaf, sen va vi tvungna att bädda deras sängar haha, eller johanna och linda bäddade jag stog mest och frös i mina shorts hhaha. men sen så va vi tvungna attt ha sånhär andakt, de va faktiskt ganska mysigt hah :) sen så gick vi runt lite i skogen haha, de va juh fett mörkt så man såg ingenting.....sen blev jag och johanna lite uttråkade så vi tänkte skrämma killarna när dom gick in i sitt hus, de blev inte så lyckat hahhahahaha för vi satt i busken, och då trillade de ner barr överallt så de stacks hela tin så de va lite svårt att sitta still, men sen komm dom iaf  efter typ en halv timme haha. sen så skulle vi skrämma dom men då trillade  jag ut ur busken och så fick jag sånt här skrattanfall, ni vet sånn som inte kan sluta, men johanna hann iaf säga BUU, men så blev dom inte rädda de va juh de som va grejen! hahha efter att vi hade tagit bort alla barren så gick jag och johanna och letade efter vattnet för vi hade bestämt med linda att vi skulle bada på morronen. guuud va läskigt de va för man såg ju ingenting. sen gick vi till räcket till vårat hus där satt robin och nån? iaf så komm det jätte många dit sen värsta folksammlingen, hahah nej men de va mysigt....sen så bestämde sig linda att hon skulle sova i vårat rum så vi tänkte byta om men då komm typ alyson lr nån och sa att vi skulle gå till killarna så då gjorde vi de, shit va kallt de va, jag gick i linne och jätte korta shorts hahah, jag måste sett galen ut. vi gick iaf dit, typ alla tjerna la sig i alex säng hahaha, värsta trångt va de. sen så sommnade jag och sarah i hans säng hahaha de va lite mysigt. sen så när jag såv så skönt så väckte viktor(?) mig som sov på sängeen över oss, sen så fick typ att vi va i killarnas rum så dom komm in och sa inga pojkar och flickor får sova i samma rum!!, nu går ni direkt och lägger er. värsta sura vad dom och herregud vad tror dom om oss ? och sen fick alex och victor skulden värsta taskigt
fortsättning följere hahha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0