Just like that.

Hejsan!

Nu är jag hemma hos josefine, hon står i köket och sjunger. Själv sitter jag i hennes rum och jaa.. Chattar typ? Hon är helt jävla galen i o'boy! Nu kollade vi nyss på ett gossip girl avsnitt, för jossan tvingade mig. För jag hade tänkt att skriva klart här först men nej. Men nu vill hon koolla på ett till så jag får väl inte skriva så mkt mer... Men idag hade vi iaf idrott och jag och juszi fick gå efter som vi är "förkylda". På väg till skåpen kom vi på att vi skulle missa taxin , men nej den hade inte äns kommit än. Och när vi satt i taxin var det 2 andra där, men som tur fick jag åka med dom. I taxin hade jossan lite problem med att sitta stilla, hon åkte fram och tillbaka på den som satt brevid henne så jag fick sitta och hålla i henne i varje sväng! HAHHAHHA, men iaf så höll vi på att garva ihjäl oss. Men men, nu klagar jossan på att vi ska kolla på ett klipp igen. Så ni får ha det så bra! Pusshej.

Ni vet att ni älskar mig // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0