Just dance!

Hej hallå!

Idag var det skolan, blää. Men det enda som var kul var idrotten. Då skulle vi orientera med 8.3 , jag "orienterade" med Alysoon. Galen liten unge hon är! Vi typ hade kul, gjorde 3 st kontroller sen fick vi ont i huvudet och gick tbx till läraren. :) Men efter skolan så gick jag hem och åt macka, sen smsade Jennie mig och sa att jag skulle komma och möta henne. Så jag och jennie gick till rasten och tränade på dansen. Vi fick låna musiksalen, jag lärde henne också att spela " I will be right here waiting for you" eller vad den heter på piano huhu. Efter det så följde Jennie med mig hela vägen hem, snällt av dig! Sen gick hon hem igen. Så åt jag lite och nu sitter jag här och funderar över om jag orkar göra matteläxan. (som är tills imorgon). Men nej, det orkar jag inte. Inte just nu iaf, Pusshej!

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0