Jag fattar inte?

Jag stör mig på dig, jag trodde att det du sa betydde nått. Men nej, du bara snackar skit hela tiden! Du sa att jag alltid kunde lita på dig, kommer aldrig svika mig. Men nu bara skiter du i mig? Och varför? Det vet jag inte, för jag har inte gjort dig nått. Jag försöker vara snäll och bry mig, men du bara skiter i det nu för tiden. Bästa vänner för alltid? Nej jag tror inte det vah. Så himla självgod och allt. Tror att det är du som står i centrum hela tiden. Men vet du vad? Ingen bryr sig. Inte jag iaf, så ta och lägg av med det du håller på med. Jag fattar inte vad som har hänt med dig? Säg till när du har ändrat på dig. (om du läser det här vet jag inte)

Ni vet att ni älskar mig // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0