I hate it!

Hej hej,

Åååh nu har det blivit min tur att bli förkyld. Jätte kul verkligen, eller inte. Gaaaah I hate it! Man får väl dricka te och äta halstabletter. Men av för mkt halstabletter får man ont i magen haha. Så är man tvungen att hoppa över tennisen imorgon också. Jag ska nog gå ner och fixa en kopp te, Svartvinbärs te med honung i med lite mjölk! Det gör susen, hoppas jag. Idag har jag iaf vart så duktig att jag har gjort halva NO läxan. Det låter inte mkt men det var faktiskt rätt många sidor i biologi boken. Den har jag tills på torsdag, och då har jag även Engelska läxa. På fredag Franska läxa (mkt mkt mkt franska) och tills på måndag So läxa. På onsdag har vi iaf hemkunskap och då ska jag och min grupp ( Jag, Jasmine, Josefine och Lina) göra wokade äpplen och lägga in dom i ugnen med vit choklad, sen ska vi ha typ yoghurt med socker i till eller vad det var haha. MUMS! Det kommer bli gott hoppas jag. Jag gillar våran nya hemkunskaps lärare faktiskt, hon verkar inte lika sträng som vår förra. Det är ett plus. Men men, nu ska jag sluta snacka om skolan. På fredag fyller jag år! Grattis till mig! Åh nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, jo jag ska gå ner och fixa te. Så var det ja. Pusshej ha det bra!

Min och Jossans heta Postis Pär.


Kommentarer
Postat av: Sara

du borde sätta på tjocka kläder också! :d och smaka blåbärs te (A) åååå detdär på hemkunskapen låten äckligt gott :d hatar äpplen som man har gjort nåt med fast det lät gott iaf haha!

2008-09-01 @ 20:24:54
URL: http://saraalic.blogg.se/
Postat av: jaz

go for tha honungs/vitlöksvatten! jätte äckligt, men hjälper.

2008-09-02 @ 16:21:19
URL: http://jjazsmiine.blogg.se/
Postat av: Sarah

Uuuuh! Vitlööök! :S

2008-09-02 @ 17:38:08
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0