I can go the distance.

Hej,

Nu har jag börjat gillat den där låten riktigt mkt! Den är faktiskt jätte bra! Jasmine visade mig den, då kom jag på att den fanns haha. Jag hade bara hört den på svenska, (på filmen) haha. Men lejonkung låtarna är bra dom med! haha. :) Här kommer en väldigt intressant grej ; Jossan har säkert dett filmen om lejonkungen 100 gånger!! Mitt i djungeln, den stora djungeln, där sover lejoneeeen, awimba weh awimba weh...... haha. Jag har tråkigt. Men idag har jag iaf vart med tomas ett tag, vill bara säga att han har världens gulligaste hund! Chico, :) Vid klockan 5 ungefär, bar det av till gammla skolan härnevi. Eftersom min lillebror går i 1an var det någon "skolgårdsdag", så man typ gick tipspromenad och grillade korv. Som tur var kom Elin dit! Så vi hade jätte kul, fast vi van inte på tipspromenaden *suck*. Dom som vann fick ju fan godis! Me want! Men iaf, senare så spelade alla brännboll. Barn mot vuxna, självklart vann the kids! Hade trevligt, men det var iskallt och regnigt.. Jag har märkt att jag är SÄMST på att stava! Haha, borde ta extra lektioner i svenska kanske. (aldrig) Hade läxa om pronomen, men det gick ju bra verkligen, *inte* fattade inte ett skit. På fredag blir det prov i franska, gramatik + glosor! Jag bara sitter och klagar ist för att göra läxorna haha. Inte bra! En fråga till alla! Är det någon som fattar det där med statistiken på bloggen? Inte jag iaf huhaaha. Imorgon blir det dans, Jennie och jasmine ska med, som moi har bestämt! Men men, nu ska jag sluta skriva och hitta på något annat ist. Pusshej!

Ni vet att ni älskar mig! // Sarah
XOXO, girlpoweer! (
eller nått sånt?)

Kommentarer
Postat av: erik

ja! :D

2008-09-09 @ 20:34:09
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hahaha, kan du förklara? (a) :)

2008-09-09 @ 20:40:10
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0