Huhauhahahwahu

Hej bloggen!

Jag sitter här vid datan och chattar med robin, har fått honom att fixa blogg! Fett kul juh! HAHHAHA. Undrar hur det går för honom.. Men jag har iaf träningsvärk i benen, ont i huvudet och ont i magen. Intressant, jag vet. Jag kanske borde gå och lägga mig. Det skulle faktiskt inte vara helt fel. Meen nu har robin fixat bloggen! Han säger att jag ska hjälpa honom med den där headern och sån skit. Men det kan jag inte för det var Jasmine som fixade det åt mig. :D Huhuhu, jag är duktig! Men iaf, om ni vill veta så är det här hans blogg.  http://blidstrand.blogg.se/ , den är ju helt ny så kanske inte den bästa haha. Han kommer bli större än blondinbella säger han haha. Men men, nuuu orkar jag inte skriva mer, Pusshej, ha det bra!

Ni vet att ni älskar mig! // Sarah
XOXO girlpoweer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0