HÖST!

Hejj,

Idag har jag verkligen märk på riktigt att det är höst, jag vill juh ha sommar! Aja, bara att vänta 1 år då.... Idag gick väl skolan bra antar jag, Jag och jossan fick världens skrattdamp as usual! Men det var seriöst jättekul, men det tyckte inte våran svenska lärare haha. Måste alla bli så sura för att vi är så glada? Efter skolan gick jag och jasmine och hämtade johan från härnevi, tog typ 40 min extra men men, sånt är livet ibland! Nu sitter jag här och är jätte trött, har inte fått några läxor, det är positivt kan jag säga. Så jag funderar på att sätta mig i min mysiga säng och läsa min älskade bok. Så det tar jag väl och gör om ett litet tag, justja, imorgon är det konfirmationsgrej också. Jag har ingen aning om vad det heter så jag kallar det för konfirmationsgrej så länge haha. Men pusshej!

You know you love me // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emma

eller huuuuuuur! :O alla blir skiiiiit sura när man skrattar! fett knaasiga

2008-09-29 @ 19:21:04
Postat av: Emma

eller huuuuur! :O alla blir skiiiiiit sura när man skrattar! fett knaasiga

2008-09-29 @ 19:22:29
Postat av: Emma

ojoj x)

2008-09-29 @ 19:26:57
Postat av: Lalan

va läser du för bok?<3

2008-09-29 @ 21:14:54
URL: http://laaalan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jah haha! Det är fett dåligt! :o

2008-09-29 @ 21:53:35
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0