Hos jasmine.

hejsan,

Nu sitter jag hos jasmine och vi gör inget speciellt så jag tänkte att jag kunde skriva lite. Jag hade iaf jätte kul igår verkligen! Tack alla för jätte fina presenter! Jag är super glad. Igår så hade jag tjejmiddag eller vad man ska kalla det. Bjöd alla 13 på middag, thaigryta blev det. Alla tyckte att det var jättegott och det var ju bra! Iaf , när alla kom blev det välkomst drink haha. Pommac! och grönsaker och dipp. Presentöppning och massor med fotografier. Efter det vart det middag, massor med kul hade vi då. Efter det typ dansade vi och så, och efter det vart det efterrätt, glass med massor med olika frukter! Jättegott, emilie var lite rolig och stoppade in massor med apelsiner i munnen hela tiden. Ett tag senare vart det film mys! Skräckfilmen hette typ "one missed call". Den var jättekul, fast precis när filmen hade slutat så kom mamma bakom vig och skulle fråga en grej och jag bah hoppade och skrek till haha. Det var fett läskigt. Efter filmen så typ stog alla och snackade och åt godis som vi hade satt på pinnar haha, mkt smart. Efter ett tag så skulle typ alla hem , så dom som stannade kvar längst var väl jasmine och jossan. Jasmine gick typ hem vid 24.15 elelr nått haha. Så hände typ inte så mkt mer... Idag var jag tvungen att vakna klockan 9 för att senare åka till konfirmations skiten som började klockan 11. Där hände inget speciellt. Imorgon har vi so prov/läxa och jag kan typ inte ett piss, så lycka till till mig nu då! Nej nu ska jag hitta på något med jasmine har jag bestämt, fast hon städar sin garderåb. Asso hon köper massa med kläder sen använder hon dom inte. Knasboll hon är! Men men, nu orkar jag inte skriva mera. Pusshej ha det bra! :)<3

Ni vet att ni älskar mig // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0