HJÄRNSLÄPP

Hej hallå i det blå haha,

Jag följer jossans exempel, tar en liten rast från pluggandet nu! För jag fattar verkligen inte ett skit. Någon som är bra på NO som kan komma och förklara för mig? Haha, skulle vara till stor hjälp. Jag vill vara ett litet genibarn som fattar allting så att man inte behöver sitta och plugga i 10000000000000 timmar. Man kan ju alltid önska! Sen kom jag på att vi har franska läxa tills imorgon också! På alla kroppsdelar, kommer inte hinna plugga på det. No:n är mkt viktigare nu tkr jag faktiskt eftersom jag har pluggat på den rätt länge nu. Så jag vill lixom inte kunna hälften av båda grejerna, bättre att kunna hela NO:n ist. Gud vad jag babblar.. Jag vill verkligen orka plugga, men det gör jag inte. Så jag sitter här och har tråkigt ist, hur smart är inte det? Aja, kanske borde fortsätta plugga nu, eller göra nått annat. Pusshej!

You know you love me! // Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0