HEJIS

Ciaois detis äris Jossis :)

hahah, idag har jag och elin hittat på ett språk på svenskan,
att allt slutar på is, ahahah, guud jag höll på att kissa på mej
de va fett roligt iaf för agneta bah,
vem behöver första hjälpen = agnetis: vemis behöveris förstis hjälpis hahah,
och sen fick jag och maja två tatuering var av ante, haha sen blev vi typ beronde
av dom så vi gick och köpte fler, dock blev mina tatueringar nte så bra, dom flesta
saknar huvve armar och ben, hahhah,
och sen typ när jag och ida stog vi skåpen så komm de in en liten kille och kasta
en larv på oss, haha, och såklart hammna den på min väska iuuuuuuuu :S, sen sa jag
sen blev jag och ida fett sura på honom, vi tänkte slå han hahahhaha
nej nu måste jag skynda till judon

you know you love me / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0