Happy birthday!

Hejsan!

Jag han inte skriva igår, så det får väl bli nu ist. Igår hade jag världens roligaste födelsedag, nej men det var jätte kul iaf haha. Jag orkar egentligen inte skriva mer men jag känner att jag måste. Jag fick massor med fina saker. Kläder, pengar, bankomat kort, plånbok, godis, Ben & Jerry's, o mera grejer. ÄLSKAR mina kläder haha. Speciellt mina mörk gråa jeans med dragkedja längst ner på benen. Jag kanske kan lägga upp lite bilder sen. Men nu orkar jag inte. Jag hade iaf jätte roligt igår med några från släkten och my familj. Vi åt jätte god mat, och tårta såklart! Prinsesstårta med björnbär i (från trädgården) Skiitgott! Spelade spel, massor med roliga missuppfattanden haha omg. Men men nu måste jag fixa massor med grejer inför ikväll. Skriver kanske senare. Pusshej, ha det jätte bra!

Ni vet att ni älskar mig! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0