GRATTIS TILL SARAH !

tjoho Josefine-hostar-som-en-galning här !

grattis sarah, fjorton!, din lilla fjortis :D<333
nu tänkte jag skriva lite i bloggen eftersom jag är hemma och är sjuk
och gör appsolut ingenting !, enligt sarah skulle jag göra en kukkelimukk medisin
hahah, hoppas den hjälper ;), sen skulle jag faktiskt ta ett äpple men jag komm
på att jag har tröttnat på äpplen och igår var sista droppen, när sarah hittade på
sitt egna "äppelwook" hahah, i ugnen?, och vår vaniljsås var liksom créme fraiche,
nej nu ska jag nte skylla mer på sarah, för hon fyller ju faktiskt år :), nej men dom smaka
faktiskt slemmiga fiskar :). och på sönda ska vi på komfirmations iformation, eftersom jag
och johanna är värsta skogsmullarna tog vi juh såklart "naturkraft", haha, undrar hur man kommer
se ut i en präst-klänning sen da :).
nej nu ska jag äta lr nått,

bara för att sarah fyller år, hurra hurra :)!




you know you love me / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0