Godkväll!

Hejj,

Idag har det vart en mkt trevlig dag. Väldigt många skrattattacker kan jag säga! Först var det typ So, trååkigt. Sen var det dags för idrott, gissa vad vi gjorde? Orienterade, som vanligt.. Men det vart juh kul iaf, för jag och jossan är juh såklart BÄST på att orientera. Tappade bara bort oss i sjumilasvampskogen, juste haha, vi såg ett rådjur! Vi hittade också 2 stora pinnar som vi hoppade höjdhopp med över stubbar och stenar hah. Till sist tappade vi bort oss, det var ganska kul. Jag lovar, jag ljuger inte vi tappade bort oss på riktigt. Hahah, men vi är ju så positiva så det löste sig, vi kom tbx till skolan med 4 kontroller avprickade haha. Mkt proffsigt! Men men, sen var det resten av dagen, alla var typ döda vad jag märkte iaf. Efter skolan var det dags att gå till konfirmationen. Skrattattacker med josefine hela tiden, tills jag fick ont i huvet och magen. Vi gick till samma ställe som förut, någon himmla klockstapel. Där åt vi mellis och lekte "sardiner i en burk" eller vad fan den hette. Det var INTE kul, stefan var tvungen att gömma sig inne bland värsta taggiga enarna! Så alla fick massor med barr i håret och spindlar eftersom det typ var ett spindelbo prcis där! Det var typ min dag, eller jag var hemma hos jasmine nyss och tittade på idol. Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0