Glass i stora lass!

Hejj,

Just nu sitter jag här och käkar glass men chokladsås. :D Känner mig lite onyttig, men ibland måste man! Jag borde egentligen ligga i sängen och försöka sova nu eftersom jag ska upp tidigt imorgon för att åka till stan med juzz och shoppa. Hon är lite knasig, vi ska ta tåget 10.17 imorgon bitti! :o Menmen, sånt ät livet. Men just nu har jag lite kul, sitter och chattar med Alyson den BAJSKORVEN! Men om ett tag ska jag gå och tvätta bort sminket och gå och lägga mig i sängen med min käraste bok! Jag fattar inte varför alla tycker att det är så tråkigt att läsa? Det är mysiigt juh, men det är vad jag tkr huhu. Ajaaa, ska inte skriva mer nu, Pusshej ha en trevlig helg! <3

MUMS!

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha, jag ska åka till stan med 10.47 tåget;)

2008-09-27 @ 09:19:06
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0