Gaaah i miss you.

Hej hej ,

Idaag har jag vart med Jasmine. Vi har typ inte gjort något spec faktiskt, typ spelat spel, suttit vid datan. Var nyss med henne och kimia i centrum, trevligt. Just nu sitter jag bara här och chattar med tomas och jasmine, äter melon också haha. Så håller man på och bli förkyld också fan! Min näsa kommer gå sönder, helt röd kommer den bli haha. Skola är det ju imorgon också, dags att börja skärpa sig lite här nu vah. Inte vara uppe så sent och plugga massor för att få bra betyg. I'm going to die! Nej nej, det här ska jag nog klara fin fint. Jasmine sitter och säger att man ska äta apelsiner eller mandariner eller citron för att slippa förkylning. Men nu är det så att vi inte har det hemma, typiskt.

Oj oj oj nu blev jag superglad, för det här skrev jag igår och mitt internet cp.ade sig då så jag trodde det försvann helt från jordens yta, men nej det finns kvar!!!!! :D   Såå , jag skriver senare för nu ska jag plugga, ._.   Pusshej!

Ni vet att ni älskar mig // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0