FÖRKYLD VAR NAMNET :(

Ciao Josefine m e häer !

jag tror att mitt tangentbord har börjat funka igen :D, neejjag är sur för sarah
lr nån har faktsikt smittat mig och jag har typ asont i halsen, och mina bafucinerna
funkar nte, :E, åsså missa ja judon, bra start, nej jag tror nte det här är min vecka,
urs, man får väll skylla på de :), vi har typ aaas mkt läxor, urs urs ursu rs,
jag och sarah gjorde ne pappersgubbe ( som vi brukar gör dom på lektionerna :) ),
nej men han va faktiskt fett kool han heter postis per han e faktiskt jäätte söt :),
ooo jag glömde juh säga vad jag köpte i lördas :), ( bilder kanske kmr sen :D )
skor, kofta, present till sarah, jeans och inget annat :)

you know you love me / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0