Duktiga Sarah!

Hejj,

Idag har det vart en mkt 3vlig dag. Jossan tappade sin franska bok i toan, en konstnär kom till fomen, dansade, garvade typ hela dagen.  Det gick faktiskt bra på dansen, kommer ihåg allt. Men man blev lite snurrig av att snurra 3 varv rakt fram snabbt och precis när man stannar ska man börja dansa igen haha. Låter kanske inte så svårt men om man blir lika yr som jag så är det det. Men men, nu är det så att jag nästan har läst igenom svenska läxan, är det någon annan än jag som har problen med att komma ihåg all gramatik? Jag tror att det är 3dje gången vi ska ha prov i det, eller typ 1 för varje år... Sen imorgon så kommer jag vara en duttig flicka och gå hem från skolan och sätta mig och plugga! Känner mig duktig redan innan haha. Juste, snart börjar idol. Det får man juh inte missa, Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah 

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil!

varsego ;D

2008-09-24 @ 21:10:57
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0