Bilder

Hej hej, Nu kommer lite bilder som jag lovade. :)


Madde and me, äter blommor haha.


Madde sötnöten skulle bli begravd, men när jag skulle sjunga en begravnings låt blev det ist bröllopslåten + att hon fick massor med gräs i munnen!


Emma and me. :)


Emma :)


Grrr!


Jag och Madde. :)

 
HAHAHHAHA, Emma ville dyka på 3, madde bah; nääh.


Jennie skulle vara snäll och vattna busken. :)


Söta lilla Jasmine! :)


HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH, jennies lek!


Alla tyckte denna var läskig, men rara sara ville inte att jag skulle lägga upp någon bild på henne så jag är så snäll och gör inte det. :)


NU HAR JAG LADDAT UPP MASSOR MED BILDER!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Sara

tack schenis! :* :):)

2008-09-17 @ 22:23:53
URL: http://saraalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0