träning/SKU

shulululu, idag tappade jag tallriken på stolen på maten det var mest sarahs fel tycker jag :), nej men jag skulle ställa den på bodet så jag komm åt tallriken och sen låg den på stolen inte så värst lyckat hahha, sen hade jag iaf träning :), sen blev det SKU, det var trevligt, jag spelade sims på linns mobil hahah, det gick inte så bra för mig, men linn och alex verkade vara värsta proffsen hahaha, sen kollade vi på nån film där dom högg av huvudena av varandra hela tin hahah,, jag madde och alyson satt på en tantstol (!), hahha, sen gick jag till molly, som låg i soffan, vi började cykla hahah, sen mosa hon mig.

you know you love / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0