Söndag-Måndag

Hejsan,

Söndag;
Idag var jag med jennie , vi hade det jätte trevligt. Vi hyrde skräckfilm "Boogeyman" och köpte massa godis såklart haha. Vi släckte i vardagsrummet och satte på filmen, sen när den började vart det fett läskigt! Så jennie typ pausade hela tiden, haha sötnosen hade tårar i ögonen! Aja, den var lite läskig iaf, sen gick vi och lämnade tbx filmen. Vi orkade inte gå in igen så vi gick typ 10 varv runt råby/centrum , minst haha. Vid halv 9 gick Jennie och hennes bror jimmie och lämnade mig. Vi skämde verkligen inte ut honom, haha. Jennie hoppade runt och sjöng, sen sprang hon och gömde sig bakom mig haha. Tack för en trevlig dag Jennie!

Måndag; Idag vaknade jag vid halv 11 för att göra i ordning mig innan jag skulle åka med hela familjen (utom pappa) och johans kompis till Naturhistoriska muséet. Vi hade beställt tid till cosmonova's "deap sea". Så det har jag gjort idag haha. Undra om det kommer nått bra på tv idag? Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: jennie

tack för en trevlig dag själv! :) <3

2008-10-28 @ 15:08:53
URL: http://jennniees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0