Slöseri med tid!

Hejsan,

kom nyss hem från skolan och tänkte berätta lite om igår. Jossan kom hem till mig och vi cyklade till prästgården på någon sku kväll. Men det visade sig vara värsta slöseriet med tid! När vi kom dit så ignorerade alla vuxna oss haha. Sen gick vi in på en gudstjänst. Efter det gick vi tiill det andra huset som det var sku kväll i. Och då vart vi tvugna och städa! Alla vuxna var skitsura, fattar inte varför haha. Men iaf så dammsög jag och jossan ett rum och hjälpte till med mer grejer, asså dålig stil tkr jag men iaf haha. Ingen hade typ städat det där äckliga huset på 1 år såg det ut som. Men men , sen så fick vi macka och te. Sen cyklade vi hem igen, vi som hade kunnat plugga och få BÄST på proven ist haha! Men sånt är livet. Idag gick skolan bra, förutom att det kändes som att jag skulle somna ibland. Vi gjorde en jättegod pizza på hemkunskapen också, mkt lyckad! Nu måste jag nog plugga, *suck*.  Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0