SKU-kväll

Hejsan!

jag skriver om igår nu ist haha, han inte igår. Men iaf, igår gick skolan bra och allt, inte intressant. Sen så gick jag hem och åt lite innan jag skulle iväg på tennisen. Jag satt och chattade vid msn så jag glömde bort tiden så då blev det bråttom! Sen när jag äntligen hade kommit fram och satt mig vid busshållplattsen så körde bussen bara förbi mig! Linn som redan satt i bussen och väntade på mig gock fram till chauffören och sa att jag satt där. han bah; men tror du att jag tänker stanna här eller? Jag kan inte vända. Sååå jag fick ringa mamma så hon kom och skjuttsade mig till tennisen. efter tennisen så fick jag skynda mig hem och dusha och sånt innan jag skulle iväg till sku-kvällen. Jag åkte dit med jossan och det var jättemysigt där. Vi grillade, åt popcorn, sjöng till en som spelade gitarr, biljard(?), tittade på film. Jag tror jag tar och laddar upp lite bilder!

Mwahah, alex var tvungen att rita på oss med biljardkrita hah. Eller alla var typ helt blåaa.

Molly!                                       Henke!                              MJAU!
  
Alex!                       Mjau!
 

Haha, mysigt värre!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Julia

sarah! ta bort sista bilden:P man kan ju tro att vi är ihop ;) haha

2008-10-04 @ 19:21:36
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: lalan

HAHAH!:P<3

2008-10-05 @ 16:37:56
URL: http://laaalan.blogg.se/
Postat av: josselijoss

gud va söta julia och henke är haha :)<33

2008-10-11 @ 13:50:56
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0