Positiva, ja visst!

Hej,

idag var det orientering, det gick faktiskt bra, jag känner inte för att skriva så mkt just nu. Men jag kanske måste. Aja, jossan kom iaf till mig vid 08.30 eller nått. Fick lite skrattattacker här hemma sen gick vi mot stationen, vi hittade en sparkcykel som jag skjutsade jossan på några meter tills vi ramlade haha. jag lägger upp bilder på min bilddagbok ist. det blir bäst så. (http://nightshine.bilddagboken.se/p/main.html ). Det var så jävla kallt där borta så det inte var sant! Jah, men iaf som förra gången så fick vi starta sist, och smarta som vi är så tog vi inte med oss jackorna tack vare en idrottslärare! LITA INTE PÅ DOM! så vi gick och frös i 2 timmar, + att vi var kissnödiga. Det var trevligt ute i skogen, fast vi tappade bort oss några gånger haha, men vi har juh våra sånger som uppmuntran! ; VI KAN NÅTT SOM INTE NI KAN, VI KAN ORIENTERA, DET KAN INTE NI HA-HA-HA-HA-HA-HA-HA!!! Så går den om någon skulle undra, sen har vi en till. We are the kindereggs, men den tänker jag inte avslöja! Aja vi kom iaf i mål i bra tid, fast vi han inte med alla direkt men men, sånt är livet! (Jossan, det är deras fel!) Så den här gången han vi äta och så, sen när vi skulle gå till bussen så missade vi den, lyckat! INTE PRECIS VAH!? Så då fick vi vänta där i 15 min innan nästa buss kom. Sen när vi kom till kunsängens station så var tåget försenat i 30 min! Då stack jag och jossan till mammas jobb haha. Då fick vi varm choklad, någon specialare haha. Sen gick vi till tåget och åkte hem. På väg hem gcik vi med typ victor och andra. Sen försvann alla och då var det bara jag, jossan, victor och rickard kvar. När vi var i centrum tröck victor ner mig i en buske (BOKSTAVLIGEN). Så jag vart full med grenar och blad. Sen vägrade dom att skjutsa oss på sina cyklar, så victor lovade att skjutsa oss någon dag! Sen gick jag och jossan hem till mig och lämnade mina saker och sen stack vi hem till henne, det var trevligt. Skrattade mkt som vanligt och snackade om jaah, ... och nu sitter jah här, laddar upp bilderna om ett tag kanske. Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0