plugg på träningsscykel / skolfoto

hahah, jag sitter faktiskt på träningscykel och pluggar och cyklar samtidigt det är det enda som funkar för mig just nu hahahha, jag hoppade ju över träningen (!) igår för att jag skulle pluggga på franska provet som är immorgon (!), jag har lite smått panik just nu hahah, men att plugga på träningscykeln va faktiskt fett bra,(för er som har spring i bena 24/7 haha) testa! juste igår fick vi hemm skolfotot, jag kan inte säga att jag blev särskilt nöjd men men :), lr jo mitt hår va ganska fint, men de va slitet, fast nu börjar sakna det igen hahah vicken tönt jag är, ska försöka lägga upp bilderna från skolfotot, nej nu måste jag fortsätta plugga. CYA suckers

you know you love me / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0