orientering,

hahah idag hade vi orientering och såklart sprang jag med sarah. så jag fick gå(!) först till sarah och hon hade sånahära kolor, dom va jättegoda så vi åt upp allihoppa hahaha, sen gick vi iaf till stationen det var väldigt trevligt :). efter tåget skulle vi åka buss till Lillsjön, vi fick starta sist, men hållåe va tänker dom med igentligen?, vi kommer ju liksom sist, asså förra gången hann vi inte ens äta hahaha. han gubben som gav oss startlapparna sa att man skulle bli svettig man sprang med jacka, så då tog jag och sarah av oss jackorna sålart, å guuud jag frös häcken av mig hela vägen, anyway vi började gå och då såg vi en skylt där det stog: next tee hahahaha gud jag höll på att kissa på mig :). som vanligt så tappade vi bort oss, hahaha, vi hittade typ 7 kontroller och alla bara stack när vi ropade på hjälp hahaha, stackars oss :). vi målade sånahära sträck på kinderna med lera(!) hahahaha värsta överlevnads experterna :). men vi komm iaf i måål i tid grattis till oss :D. sen åt jahg min baguette (stavning:)) och sarah sin macka med pastasallad i hahah, nej de va bara nått jag hittade på i morse, vad roligt jag är hahaha. sen vare faktiskt sarahs idé att vi skulle gå till grillen och ta mera kol på kinderna så att vi offrade oss så att vi missade den första bussen som gick men yassir och dom mobbade oss för de haha, dom bah: ni är som britney och whitney  i white chicks (?), och sen bar det iväg hemåt då bestämde jag att vi skulle bada bubbelpool hos mig men det blev tyvärr inte så för vi låg och skrattade i sängen hahah, de va väldigt trevligt :). Imorron blir det SKU kväll igen och jag känner att jag offrar mig lite för att jag skulle faktiskt vara tränare och träna på judon men men.

you know you love me / Josefine
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0