ödets onda ironi'

hej hej jag skriver lite om igår för jag har verkligen inte hunnit. :) anyway igår hade vi SKU kväll de va lite mysigt :), nån kom på att man kunde ha popcorn på korven de va faktiskt gott, testa! sen började det ösregna och dom tog inn alla skor förutom mina, för någon hade kastat in dom i tältet hahaha, iaf så gick vi inn till biljard rummet :), soffan var typ överfull så jag var tvungen att lägga mig på golvet, då masserade alex mina tår hahahaha seriöst fett skönt de va, han borde bli tå massör :). sen så dansade jag och alyson på biljard bordet men det blev inte så lyckat för sen komm en ledare in, hahaha. Sen blev det iaf titanic och det låg massor med popcorn där jag satt hahaha. och så klippte jag mig på köpet, innan alltså jag blev ganska nöjd, nu har jag iaf fått bort mitt "gethår" längst ner på topparna hahah, de blev en ganska lyckad dag.

you know you love me / J


haha snodde sarah bild häer lite :) vi blev iaf målade med sån där blå biljardkrita (?)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det var faktiskt min idé med popcornen! :D

2008-10-04 @ 23:01:31
URL: http://girlpoweer.blogg.se/
Postat av: josselijoss

jaaa, värsta bra sarah :D

2008-10-09 @ 21:56:34
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0