Min dag

Hejsan! Idag gick skolan bra, robin och oliwer typ bråkade på matten så ..., mer ska jag inte berätta haha. Efter skolan var det konfirmationsgrej så jag och jossan kom lite försent (a). Det var väl lite trevligt, eller jah, typ. Efter åkte jag med jossan hem eftersom vi hade tänkt att plugga till vårt franska prov, det kan man ju nästan räkna ut hur det gick... Men det var kul, vi satt och sjöng, Olalalala ohlalalala hahahah jossan du vet vilken låt :). Sen låg vi på golvet och garvade ihjäl oss ( som vanligt ). Juste! Vi gjorde pizza också, eller vi stoppade in den i ugnen haha. Jag kollade också igenom jossans alla kläder, hon massa fint som jag vill ha som hon inte använder, jag tkr att hon kan skänka lite till mig haha, behövande barn! :D Jag vill ha pengar, pengar och pengar! Så det blev inte så mkt tid till att PLUGGA. Haha, lite misslyckat men, jag får väl plugga i en timme eller nått nu ist. *suck* Jag vill verkligen få bra på franska provet! Det känns som om jag redan har berättat mkt om det men iaf, franska fröken ändrar sig hela tiden om vad vi ska ha på provet. Men nog om det nu. Jossan lånade min nike tröja så jag snodde hennes adidas, så vi kome vara sånahära "wannabe' varandra" haha. Nu ska jag nog ta och dusha, sen ska jag använda min supergodluktande bodybutter! Intressant vah? haha. Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0