Lördag-söndag

Hej, Igår gick jag och mötte jennie vid 3 ungefär, ja vad gjorde vi? Typ gick runt, tittade på Furahas basket match. Där mötte vi jasmine och rara sara. Lite senare gick jag och jennie hem till henne och bakade petit chou hahaha. Det var lite kul, för vi hittade på lite eget och orkade inte följa receptet efter som det skulle ta så lång tid då. Vid halv 7 skulle sara hem så då kom jasmine till jennie och mig och hjälpte oss att baka, eller kleta på gegga på petit chouerna haah. Dom vart inte så goda kan jag säga, blä. :) Sen gick vi till rasten och busade till klockan 9, sen gick jag och jasmine hem och jennie stannade på rasten. Söndag: Idag var jag tvungen att vakna vid 9 eftersom vi skulle åka till mormor och morfar på lidingö. Jag, mamma och marcus åkte och hämtade upp mormor sen fortsatte vi mot typ långängen. Där satt vi och fikade, dom hade världens godaste varma choklad! Sen tog vi en långpromenad där. Efter åkte vi hem till mormor o morfar och åt mat m.m :). På väg hem åkte vi förbi barkarby och kikade i lite affärer, mysig dag! Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik. Ska väl göra nått annat snart, Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0