Jennie, sälja kakor!

Hallå!

Jag har vart ute med jennie, det var mkt trevligt. Vi satt på rasten och snackade med henke och ritade fina teckningar ( som nu pryder deras kylskåp!) Senare träffade vi på sara, jasmine och kimia som skulle sälja kakor till deras klassresa. Det gick cäl lite sådär, sålde bara 4 st! Så det var inte så lyckat om man säger så... Senare kom Namo med sin hund Elvis, och Jennie  höll på och mata den med godis haha! Sen sprang hon runt med hundens koppel så jagade hunden det. Jaah, det hände mkt mer men jag orkar inte skriva. Kom på att det inte var idol idag, det var juh lite tråkigt. Imorgon är det orientering också jah. Jag säger bara lycka till till mig och josefine! Men nej, vi är så positiva så det kommer gå så bra så! Jaja, Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: jennie

jag är bäst på att sälja kakor!

2008-10-11 @ 19:55:42
URL: http://jennniees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0