If you know what i mean!

Hejsan alla trevliga människor! Kom nyss hem från jennie bajskorv efter en mkt trevlig dag/natt haha. Nu ska jag försöka berätta lite om aah, det vi gjorde haha. Jag gick och mötte henne, lämnade mina grejer där och så , efter ett tag gick vi till stationen för att åka till kista, på väg dit snackade vi om någonting, typ några som var tröga eller nått. Så båda bah; Latmaskar! HAHAHA, det var kul. :). Trevligt, när vi kom dit gick vi runt i lite affärer, provade massa skor och sånt kul haha. Det var nån som ringde med hemligt nummer till jennie hela tiden och hon vågade inte svara, så det fick jag göra. Han sa att det var Göran Persson haha, sen helt plöttsligt hette han adrian. Men nu vet vi vem det är haha. Men iaf, vi mötte några skumma killar hela tiden, våra kompisar jennie! Jennie trodde att dom förföljde oss haha. Men vi satte oss iaf ner och åt på Taco bar, mumsigt! Fast det var någon äcklig böngegga man fick på sidan. :S, När vi skulle lämmna brickorna sa jennie; ååh, jag kommer tappa den! Så en kille som satt med sina kompisar vid bordet bakom oss satte ut sin fot så att jennie nästan snubblade haha! Sen ställde hon in brickan i den där grejen och sen när hon skulle gå därifrån så välte hon heeela stora cola muggen med vatten i så det åkte ut över hela golvet hahahhhahahah! Så vi sprang där ifrån haha. Sen gick vi och köpte godis till bion, efter det gick vi upp till bion och så köpte vi en stor popcorn med 2 STORA läsk haha, Gamar?  Filmen var väl sådär, lite knasig haha. När det var knäpptyst innan hon vampyren skulle döda en gubbe så skrek jennie över hela bion, jag höll på och garva ihjäl mig!! Alla kollade också, sen hände det mer men äsch, det orkar jag inte skriva haha. Sen gick vi från bion till Mc donald's och köpte Mc flurry huhu, iskallt när vi skulle gå ut och vänta på bussen. Det var 2 snubbar som kom in där vi hade satt oss för att inte frysa ihjäl, ena bah kom jätte nära medans dom gick upp för trappan där vi satt, han bah; hej, jennie bah; TJAAAAH! HAHAHAHAH. Men iaf, jag trodde att vi skule komma hem halv 10 men vi kom hem vid halv 11 eller senare tror jag haha. :) Vi satt och sjöng karaoke på hennes rum och smsade med lite trevligt folk och så, somnade vid kanske halv 4 eller nått. Jennies katt gjorde oss sällskap, mysiga lilla kisse! Men iaf, nu är jag hemma och ska rensa bland mina kläder och sen göra lite svenska. Jobbigt, men tack jennie för en trevlig dag/kväll haha. :)<33'

You know you love me! // Sarah


Kommentarer
Postat av: karolina

det ska jag göra :) om ni fortsätter att kolla min ;)

2008-10-30 @ 14:28:30
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/
Postat av: karolina

härligt! :D

2008-10-30 @ 14:36:51
URL: http://karolinaastrom.blogg.se/
Postat av: ERIK

HAHA :D

2008-10-30 @ 15:38:44
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

kul att du tycker till ;D

2008-10-30 @ 15:54:56
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0