Hos jossan? :)

Hallå,

Vid klockan 5 så ringde jag jossan och snackade, för då hade vi "kaffepaus" i pluggandet, såå då kom jag på att jag kunde komma till henne och plugga ist! Sååå då cyklade jag och mötte henne, så skjutsade jag henne till mig igen så kunde hon ta sin cykel som stog här. Så cyklade vi tbx till henne, måste bara säga att hon är TRÖG som en snigel på att cykla! När vi kom till henne satte vi oss på golvet och förhörde varandra, efter några min så åkte vi med hennes pappa till ica och köpte ben&jerry's, mums! Vi skrattade så mkt i affären så att hennes pappa inte kunde koncentrera sig på vad han skulle köpa haha, det var lite kul. Sen när vi kom till henne igen så åt vi kyckling paj tror jag det var, gott. Seeeen åt vi ben&jerry's inne i hennes rum på golvet, det blev inte kladdigt (a). Ååh guud, jossan och jag la oss ner på golvet så började vi garva så att jag har typ ont i magen fortfarande haha. Nej inte direkt men haha. Jag filmade när hon skrattade och det låter som värsta häxskrattet! HAHAHHAHAHA, jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp den där videon, för dom blir knasiga när jag laddar upp dom på datan. Men iaf, vid 8 så vart mamma tvungen att hämta mig, så cykeln får jag väl hämta någon annan dag haha. Men jag ska försöka lägga upp videon senare eller någon annan dag när jag kommer på hur jag ska göra. Puss ha en fortsatt trevlig kväll!

you know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0