Hos josefine

Hejsan! Nu sitter jag och josefine här vid datan, vi har inget att göra, vi har typ skrattat av oss allt idag så det finns inget kvar haha. Eller jo , snart kommer det nog! Vi fick värsta skrattattacken i matsalen idag! Det var så pinsamt för rektorn kollade på oss hahaha. Men det fattade inte jossan när jag sa det till henne, h9on bah ; VAH? Erik Grym(?)? så jag råkade slå till henne på kinden hahah! Och då började vi garva ännu mer... Fortsättning följer. Asså killarna i 8.3 verkar tycka att det är jätte kul att kasta pappersbollar med vatten i på oss, fett taskigt! Aja, vad ska man göra haha. Nu vet vi inte vad vi ska göra, något förslag? ( inte för att någon kommer svara men).. oj, jag hade glömt att publicera inlägget men men, det kommer några timmar senare nu hhaha.

You know you love me! // Sarah & Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0