Hej hallå

Hejsan, Jag och jossan hade planerat att gå på sku men allt blev inte som planerat tyvärr. Mamma och pappa sa att vi skulle få gäster så jag fick inte gå dit. ._. blää vad arg jag blev, många sa at dom hade haft det jätte roligt där, bajs skit att jag inte kunde komma! ist så åkte jag på tennis och spelade en timme, sen bad gunnar (en tennistränare) mig och linn att stanna kvar efter och träna småbarnen igen för det var för lite tränare. Så då gjorde vi det. Fast det var typ bara för att vi skulle käna pengar på det haha, så jag och linn fick 80 kr var för att vi stannade kvar en timme. Det var jättebra! Sen när jag kom hem så kom gästerna och vi åt god mat m.m. Fast det hade vart bättre att gå på sku, men men sånt är livet! Gästerna gick hem vid typ 02.00 haha, sen gick jag och la mig. Nu sitter jag och väntar på att jennie ska smsa mig och säga att hon är klar med att städa sitt rum så ska vi hitta på något. Juste! måste bara berätta en rolig grej, igår när vi skulle äta i matsalen så skulle  jossan dra ut stolen för att sätta sig, gissa vad som hände? Hon tappade tallriken med all mat på stolen! + att det var äcklig korvsås med mackaroner! HHAHAHAHAHA, hon bara bytte stol och gick och hämtade ny mat haha.  Så, det var det, Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0