Häxskratt/Ben&Jerry's/plugg m sarah

idag så komm sarah på jätte sent att vi kunde plugga men de tyckte jag va en bra idé så hon skjutsa mig till henne för att jag skulle hämta min cykel hos henne på köpet, men det gick inte så bra för det fastna typ ludd i sarahs öga och då skulle jag ta av mössan på henne men jag trodde att hon sa att jag skulle sätta på den så då såg hon ingenting hahahah, värsta kul de va! :), sen när vi hade hämtat min cykel så cyklade hon i rääserfart hem till mig hahaha, sen åkte vi m pappi och köpte ben&jerrys, sen skulle vi plugga men de gick nte så bra hahah, ni vet när man ligger ner så blir rösten konstig hahah, så blev det för mig, fast när jag och sarah fick skrattanfall (som vi brukar få :)) så skrattade jag verkligen som en häxa hahahah,sarah har film påde så jag hoppas på att vi ska lägga upp den på bloggen snart så ni får se hahah, vi komm på också att vi är dom två visemännen/jesusbarnen hahah för vi har kommit på massa natur under hahaha, men nu va hon tvungen att åka hem till sina päron, imorron blir det förresten tävling, hoppas jag persar

you know you love me / Josefine
sarah och jag åt ben&jerrys mellan skrattanfallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0