Godkväll!

Hejsan, förlåt att jag skrev igår, ( inte för att någon bryr sig men) haha :). Igår så hade vi några gäster från Lidingö, det var trevligt. Jag vill flytta tbx dit, fast ta med mig alla kompisar och huset! :D det skulle inte vara helt fel.. Men iaf, idag hade vi So prov, jag hoppas att jag kommer få med än G iaf, inte så stor risk kanske, men man kan ju hoppas! Sista timmen idag så var det idrott, då hade vi teori eller nått haha. Då fick vi värsta häftet med olika muskler, skelett och massor med frågor på! Så man skulle gå till biblioteket eller till skolans datasal och jobba med det. Det gick väl sådär. När jag kom hem så kom jag på att jag hade glömt ta med hemma nyckeln till skolan så då var det bara att gå till jasmine. :) Vi åt massor! Fil med crunchy och toast med ramlösa, (jag var inte hungrig när jag skulle äta middag senare). Vid 5 stack vi till biblioteket för att göra klart pappret vi fick på idrotten ( som är tills imorgon). Vi han inte klart med allt så vi gich hem senare efter att ha träffat jennie med sin lilla kisse Wilma! Vilken liten sötnos hon är! Jennie stoppade in henne i tröjan haha, det var lite kul för kissen ville inte. Men iaf så träffade vi typ cindy, somaya och furaha som skulle på basket träning, så vi snackade med dom ett tag sen gick jag hem och åt. När det var avklarat gick jag hem till jasmine igen och så sökte vi på alla muskelgrejer på google. Vi har nu 1 papper kvar, snacka om att vi jobbade mkt! Duktiga flickor är vi! ;) Men nej nu ska jag lägga mig och läsa min älskade booook! Pusshej!

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0