God kväll!

Hejsan, idag har det väl varit en helt okej dag i skolan. Träslöjd första timmen, jobbigt att stå och hyvla på våra pallsittsar haha. Jag hoppas att min pall kommer bli bra, isf ska den få stå i mitt rum :). Jag har suttit och läst lite i franska papprena, (inte mkt) men jag ska plugga mkt imorgon! Jag har tittat i skolkatalogen, usch vad jag såg ut! Ensam fottot blev mkt bättre. Så man kan säga att jag är rätt så missnöjd med årets skolfotto. Nästa år går vi juh i 9an så då ska jag och Jossan ta kompisfotto, sista året :'(. Men men, inte tänka så nu! Juste, vi hade juh dans idag också, det gick bra faktiskt. Hade i så mkt lust till att dansa idag men.. Nästa onsdag blir det att åka med Emma, alyson och madde på high school musical premiären så då missar vi dansen. Inte bra, men det tar vi igen senare. Nu måste jag nog läsa lite mer franska, eller jag vill nog ringa jossan först, pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0