Du vet att du vill ha mig

Hejsan hoppsan! Den här dagen har INTE vart rolig kan jag säga er.. På morgonen var det franska , då vi åt fransk frukost ( det var det enda bra på dagen) sen när vi hade ätit klart sa franska läraren att det var hälften av klassen som inte hade fått godkänt, gissa vem som blev orolig!? Men jag fick G, fast jag borde ha fått VG tkr jag om jag ska vara ärlig. Resten som blev godkända fick också G, 1 elev fick MVG, cp klassen? HAHAH, nejdå :).  Innan lunch hade vi So, Då fick alla tbx sina prov.. Gissa vad jag fick? G IGEN! Vad arg jag blir! Jag kommer säkert bli en soppgubbe eller nått. Nej, jag och jossan ska bli pluggisar, så det så! Vi har No prov på torsdag höhö, kul.. Nej nu måste jag plugga lite innan jasmine kommer och plingar på mig. :) Juste, jossan titta rubriken haha :D, Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0