Dagen?

Hejsan,

kom nyss hem från skolan, det gick bra. Eller förutom på So:n. För jag och jossan hade tänkt att gå ut och sitta vid bänkarna och jobba. Sen kom massa killar från 8.3 och hmm, STÖRDE oss. Sååå det gick inget vidare. Sen så var det massa andra ämnen, sist idrott. Man skulle stå uppe på en hög plint´och trilla ner baklänger medans resten av klassen skulle ta emot, det var SKITLÄSKIGT! Fast det var bara jag och Eric som vågade. :) *stolt* Seeen gick jag med Linda och Alex hem, och nu sitter jag häär. Ska ta och äta en macka typ sen ska jag ta och möta Jennie! Trevligt, trevligt! Men nej, nu måste jag gå, Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0