Chokladbollar!

Hejsan,

Jag och jossan började med att titta på bombay dreams och äta PEZ godisar haha. Asså we like den där filmen! Vi kan sjunga väääldigt bra på indiska hahah. Awishiwa! Efter det gick vi ner och designade jossans mobil, den blev värsta coola nu! Jag lägger upp en bild såklart, jossan tkr att vi ska starta ett företag för att designa mobiler haha. (vi målade med nagellack). Efter det så åt vi mandariner, jossan tyckte att hennes var sur så hon kastade den på mig så att den splashades i mitt ansikte! :o  Det var taskigt haha, jag blev helt blöt! Men sen så gjorde vi iaf chokladbollar, dom blev goda fast värsta torrbollarna. Jag fick dega! -.- , inte kul. Sen när dom var klara kom hennes mamma så vart hon tvungen att åka hem haha. Så nu sitter jag här heeelt ensam, haha. Tack för en trevlig dag bajskorv! :)  Men nej nu orkar jag inte skriva mer, kanske lite senare. Jossan du måste också skriva mer idag. Pusshej!

Den hetaste mobilen!


You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0