Puss på dig!

HEJ!

I fredags så gick skolan bra och vi hade lite trevligt på bilden , elin skulle göra pussmunnar på sin reklam bild så jag och jossan vart hennes medhjälpare haha. :) lägger upp en bild. Jag gick runt och pussade lite folk på kindera, mwahha. :) Efter skolan gick jag hem med linda, alex och yasmin, alex var lite taskig mot linda och puttade henne i en vattenpöl haha. stackarn! Sen så åkte jag buss med Linn till tennisen, det gick bra på träningen. Vi ska typ bli tränare för småbarnen på fredagar efter våran lektion. Men då måste vi gå på 2 kurser först. Men det blir kul hoppas jag. Men nej, nu måste jag plugga, önska mig lycka till! Puss!



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0