Bio, Klänning!

Hejsan! Nu sitter jag här i min nya klänning som jag har köpt idag! Jag var med jasmine ett tag tills jag med familj skulle åka till kista för att titta på bio. Vi kom väl dig ungefär 2 timmar innan bion började så vi han gå och kika i lite affärer och fika. Jag köpte en klänning! Så glad jag är, fast nu måste jag spara på pengarna lite eftersom jag ska på bio igen nästa månad (twilight såklart!) , och så har jag köpt present till mormor. Sen kom jag på att jag inte har så mkt pengar till att köpa julklappar till släkten haah, jag får väl vara tränare på tennis ett tag framöver så att jag känar ihopp lite money! Men filmen var iaf SUPERBRA! Jag rekomenderar den till alla, skitrolig faktiskt! Men nej nu ska jag tvätta bort mitt smink och sätt apå mig pyjamasen, sen går jag nog ner till mamma och pappa ett tag, Pusshej!



You know you love me! // Sarah


Kommentarer
Postat av: Darja

Klänningen är jättefin:)

2008-10-26 @ 17:20:47
Postat av: Sarah

Tack så mkt. :)

2008-10-26 @ 22:30:51
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0