Äntligen body butter!

Heejsan bloggen!

Sitter här och chattar med lite trevliga människor, och vad är klockan? 20.28, haha. Idag gick jag upp 8.45 för att gå på någon taizé gudstjänst med många andra konfirmander.. Det var hur långtråkigt som hellst!(?)  Efter det så fick man fika och så, det är ju alltid ett +! Efter det stack jag och jossan hem till mig och skyndade oss att äta lunch eftersom vi skulle till kista. (vi kom på att vi ville åka dit när vi satt på gudstjänsten typ haha) så vi tog 13.17 tåget mot Jakan sen bussen mot Kista. Jag köpte boddy butter; 165 kr, love it! och 2 par björnbooorg; 350 kr. Och onödiiiigt fika, blää , det var äckligt! tack jossan, jag slösade 51 kronor på äckligt fika för att du sa att det var gott! Fast varma chokladen på wayne's coffee vart god om man hällde i lite socker. :D Jag kan lägga upp lite bilder huhu. Men vi kom iaf hem omkring 18.50 eller nått. Hade mkt trevligt med dig Josefine mwahaha! Pusshej!

Mitt köp! :)<333'


Fika på wayne's coffee. :)


You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0