<3

Hejj

Just nu sitte jag här och gör ingenting, mår inte bra alls. Idag har iaf dagen gått bra, lite tråkig men. Fomen höll juh på i 2 timmar sista lektionen, helt otroooligt jobbigt! Sen efter skolan så gick alla på dansen och åt mellis på rasten, toast med o'boy. Jag ÄLSKAR toast mwahaha. Sen när vi kom till dansen kände jag mig helt plöttsligt jätte trött och allt , jag har säkert feber nu. Så jag fick sitta och titta på. :( Men det var nog bra det så att jag inte blir sjuk. Imorgon är vi iaf lediga, hoppas jag mår bättre då så att jag kan hitta på någonting. Efter middagen ska jag nog bara krypa ner i sängen och läsa min bok och ta det lugnt. Hoppas att alla mår bra, Pusshej! <3

You know you love me // Sarah

Kommentarer
Postat av: lalan

har du andra boken av twilight?

2008-10-01 @ 22:17:18
URL: http://laaalan.blogg.se/
Postat av: Lalan

oooh.... vilken språk är dem på?

2008-10-02 @ 10:56:03
URL: http://laaalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0