Twilight igår!

Hejsan, jag hade verkligen inte ork att skriva igår eftersom vi kom hem klockan 12 hehe. Men filmen går inte att beskriva, den var helt jävla bäst! Bästa filmen jag har sett i hela mitt liv, jag ska nog gå och se den igen lite senare! Men jag och jasmine åkte iaf till mammas jobb i kungsängen sen så åkte vi bil till Kista, där gick vi runt och kollade i olika affärer, köpte godis och sånt haha. Det var typ en matbutik som jag och Jasmine gick in på 4 ggr haha, dom hade ingen vanlig kassa utan såna här konstiga grejer, orkar inte förklara... Jag köpte godis och Julmust haha, mums! Sen gick vi upp till bion och kom in utan några som hellst problem , wihoo! Filmen var jätte bra verkligen, jag och jasmine satt och dog där hehe, sixiihga Edward! Sen var juh inte alla personer som man hade tänkt sig haha, jacob såg ut som en indian haha? Och Eric var kiner/japan haha, men den var jätterolig också.. Bion slutade 11.01 , när vi satt i bilen på väg hem var jag typ helt paralyserad(?) om det äns heter så, (I). Men nej nu är jag avundsjuk på alla som ska se den idag!!! Men jag hade iaf en jättetrevlig dag igår. Nu ska jag snart iväg på tennis, ska bara äta lite och byta om. Kanske träna småbarnen idag igen. Sen ikväll blir det idol! Kärlekstema skulle det vara tydligen.. Undra vem som åker ut... Nej nu ska jag gå, ha det bra, Puss! 

                            
Jasmine hittade en rolig serie haha.         <333


Edward hehe

You know you love me! // Sarah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0